29 Haziran 2015 Pazartesi

Neden Yazdım?

"Akıllı insanlar aklını kullanır, daha akıllı insanlar başkalarının akıllarını da kullanır."
(Bernard SHAW)

NOT : Blogda yayınlanan yazılardaki "Bilen" ve "Bilmeyen" şeklinde ifade edilen karakterler tamamiyle mizahi olarak yazılmıştır. Bildiğimizden değil yani, bilginize...


Merhaba Bilmeyenler,

Kızmayın ama eğer bu sayfaları karıştırıyorsanız, biliyorum ki bilmediğiniz birşeyler var. Ben de bilmezden evvel araştırdım ama bazı şeyleri bulabilmek araştıranlar için gerçekten çok zor.

Ya bu bilenler kimse bilmesin diye bildiklerini saklıyor ya da kimse birşey bilmiyor. Google'a sorduğunuz sorular; altında açıklaması olmayan konu başlıkları olarak karşınıza çıkıyor. Ve hakkında bilgi sahibi olamadığınız sorular birikiyor ve birikiyor.

Ben, biliyorum sandığım şeyleri insanlar Amerika'yı yeniden keşfetmek zorunda kalmasın diye bir alternatif fikir olarak yazacağım, sizin bildiğiniz şeyleri de benimle paylaştığınız takdirde seve seve yayınlarım...

Blogda mevcut yazıların dışında henüz yazım aşamasında olan yazılarımız vardır, devamı en kısa sürede gelecektir.

Teşekkürler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder